Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Η πρώτη μου κάτοψη!

Πριν λίγες μέρες, έκανα ανασκαφές και έπεσα πάνω στο φάκελο με τις ζωγραφιές από το νηπιαγωγείο. Έριξα πολύ γέλιο βέβαια και μέσα σε όλα τα άλλα (πουλάκια, ζωάκια, καραβάκια, σπιτάκια, παιδάκια και ότι μπορείς να φανταστείς) βρήκα και μια "κάτοψη" (ας πόυμε κάτοψη...).
Το θέμα που είναι γραμμένο από τη μαμα στο επάνω μέρος του φύλλου είναι "Η τάξη μου". Ημερομηνία 26 Σεπτεμβρίου. Προφανώς μας έβαλαν να ζωγραφίσουμε την καινούρια μας τάξη τις πρώτες μέρες στα νήπια. Δεν ξέρω τι έκαναν τα άλλα παιδάκια, αλλά εγώ έκανα κάτι που μοιάζει με κάτοψη!
Την αίθουσα τη θυμάμαι, οπότε έβαλα τώρα τις διευκρινήσεις...


Παρακάτω όμως, έχω κάποιες από τις κατόψεις που κάναμε πέρσι στα μαθήματα διακόσμησης... (ελπίζω) εμφανώς πιο εξελιγμένες...





και μια όψη διόροφης κατοικίας



1 σχόλιο:

  1. Έχω δει πολλές παιδικές ζωγραφιές.. Με σπιτάκια, λιβάδια, ζώα, ανθρωπάκια, ουρανός με ήλιο.. Τα κοριτσάκια κάνουν επίσης, πριγκίππισες, γοργόνες, μπαλαρίνες κτλ και τα αγοράκια κάστρα, αυτοκίνητα, καράβια, δεινόσαυρος κ.α.
    Κάτοψη δεν έχω δει ποτέ!!
    :D:D:D
    Το είχες φαίνεται από μικρή το μικρόβιο του σχεδίου και της διακόσμησης!! Δεν εξηγείται αλλιώς!
    Τα "σύγχρονα" σχέδια σου δεν φαίνονται πολύ καθαρά.. αλλά απ' όσο μπορώ να διακρίνω έχεις κάνει πολύ ωραία δουλειά!
    Γι' αυτό είχε ξετρελαθεί η καθηγήτρια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή