Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Λεβάντα

Ήρθε η Άνοιξη, έφυγε, ξανάρθε.... κάποια στιγμη κι εγώ, μάζεψα τα χειμωνιάτικα. Είπα για πρώτη φορά, να αγοράσω λεβάντα. Ωρες ώρες, όμως, με πιάνουν τα ...μαζοχιστικά μου. Γιατί να μη τη βάλω σε υφασματινα σακουλάκια που έχω και άπειρα? Γιατι, όταν πήγα να αγοράσω κουρτίνες για το υπνοδωμάτιό μου, μου καρφώθηκε μια άλλη ιδέα.... Όταν την είδα την κουρτίνα, εκτός του ότι μ αρεσε, το δεύτερο πραγμα που σκέφτηκα (πριν την αγορασω) ήταν ότι θα έκοβα τις θηλιές για το κουρτινόξυλο, αφου έχω σιδηρόδρομο, και θα τις χρησιμοποιούσα για να βάλω λεβάντα... Σχιζοφρένεια (?)

Μετά από 6 μήνες λοιπόν:
Ξέθαψα τις θηλιές



Τις γύρισα το μέσα έξω και έραψα τη μια πλευρά



Τις ξαναγύρισα από την καλή, σπρώχνοντας τις γωνίες με ένα στυλό εσωτερικά για να ισιώσουν. Προσπάθησα να στηρίξω κάπως το υφασμάτινο μαλακό σακουλακι για το γεμίσω με λεβάντα.



Το έδεσα με μια κορδελίτσα στο χρώμα της λεβάντας.



Άντε, έκανα και λιγα ακόμη...



Όμως είναι πολλά, πάρα πολλά!!! και οι θηλιές και η λεβάντα.... και τα πουγκακια ειναι μικρά....δεν ξέρω αν θα τα τελειώσω μέχρι τον Σεπτέμβριο που θα χρειαστεί να ξαναβγάλω τα χειμωνιάτικα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου