Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Ψωμιέρα.. ή κάτι τέτοιο

Καλοκαιρινό project n.2
Στα περισσότερα καινούρια σπίτια είναι δύσκολο να βρείς κουζίνα που να μην είναι ενιαία με το σαλόνι και ειδικότερα στα μικρά σπίτια είναι ακατόρθωτο! (είμαι 1000% σίγουρη, τα έψαξα ...όλα!)
Οπότε μπαίνοντας στο σπίτι μου, είσαι στην κουζίνα, θες δε θες.

Ψωμί αγοράζω πολύ σπάνια, συνήθως όταν έχω τραπέζι σε φίλους. Τότε, όμως, δεν έχω που να το βάλω, καθότι ο πάγκος είναι μικρός, ασε που αν το βάλω σε κανένα ντουλάπι το ξεχνάω. Αυτό που σκέφτηκα είναι να κάνω μια τσάντα για να το βάζω μέσα, την οποία θα έχω μόνιμα στην κρεμάστρα της κουζίνας και δε θα φαίνεται άσχημα μπαίνοντας στο σπίτι, όπως θα φαινόταν η πλαστική σακούλα.
Βρήκα, λοιπόν, ένα λευκό βαμβακερό ύφασμα, μέτρησα περίπου τη διάσταση που θέλω την τσάντα και την έστειλα για ράψιμο (στη μαμά βεβαίως).



Επέστρεψε σύντομα η τσαντα πίσω...


Όσο περίμενα την τσάντα, βρήκα μερικά στο internet διάφορα σκιτσάκια από φρατζόλες, μπακέτες και άλλα είδη για να πάρω ιδέες (μου άνοιξε η όρεξη εν τω μεταξύ και βγήκα να πάρω κανένα κρουασάν...).


Έκανα το βασικό σκίτσο σε ένα χαρτί στη διάσταση που ήθελα.


Ευτυχώς δε χρειάστηκε να ψάξω για καρμπόν, γιατί όταν έβαλα το χαρτί μέσα στην τσάντα φαινόταν το σχέδιο από πάνω.


Σχεδίασα πάνω στο ύφασμα το ψωμί με μολύβι και βρήκα το νήμα που ήθελα για το σκιτσάκι μου! Μαύρο, λίγο χοντρό και να μην ξεβάφει.



Το πέρασα σε μια μεγάλη βελόνα και άρχισα το κέντημα... ντίλι,ντίλι, ντίλι το καντήλι που έφεγγε και κένταγε η κόρη το μαντήλι...(γιατί με βρήκε και το σούρουπο)

Σε μερικά σημεία το πέρσα 2 φορές για να φαίνεται λίγο πιο παχύ ή άφησα μεγαλύτερα κενά και έτοιμο! Κρεμάστηκε στον αγαπημένο μου μαύρο τοίχο!



15 σχόλια:

  1. Πολύ μου αρέσει η ιδέα! Είναι τέλειες αυτές οι υφασμάτινες τσαντούλες, ιδανικές για τα ψώνια αλλά και για να αποθηκεύεις πράγματα μέσα! Έχω και εγώ κρεμασμένη στο δωμάτιο μου και χώνω διάφορα μέσα, αλλά δεν την έχω φτιάξει εγώ όμολογουμένως, είναι αγοραστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η ιδέα σου υπέροχη!!!απλη και ευκολη!!αλλά και μοναδική !!!μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Τώρα ξέρετε, έχω που να βάλω ψωμί. Όταν αγοράσω κι όλας.....θα σας ενημερώσω! :)

      Διαγραφή
  4. εξυπνη ιδεα και super η εκτελεση της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι! Όσο για την εκτέλεση... απο τις φωτογραφίες καλά φαίνονται όλα...!

      Διαγραφή
  5. Ουάου! Πόσο τέλεια ιδέα, και τέλειο αποτέλεσμα. Πολύ καλή η ιδέα σου να κεντήσεις. Μπράβο σου! Και ο τοίχος ο μαύρος, όμως, ε; Υπέροχος. Εύγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τελευταία μ έχει πιάσει κάτι και θέλω να κεντήσω!!! (μαλλον για να χαλαρώσω) Δύσκολα βρίσκω όμως να κάνω κάτι που να μη θυμίζει "γιαγιά" ή "θεία" και να θέλω να το βάλω κάπου. Αυτό, λοιπόν, ήταν η μέση λύση!

      Διαγραφή
    2. Σε καταλαβαίνω, το καλοκαίρι μ' έπιασε κι εμένα.
      Αν δεν θέλεις τα κεντήματά σου να θυμίζουνε γιαγιά (παρόλο που τελευταία εμένα μου αρέσουν πολύ και της γιαγιάς μου), δες εδώ:
      http://365luckydays.blogspot.gr/
      Θα πάθεις πλάκα με αυτά που κάνει αυτή η τύπισσα!

      Διαγραφή
    3. Αχ, μπράβο, κατι μου θυμίζουν αυτά. Μαλλον θα την είχα πετύχει πουθενά. Θα κάνω ένα ...ξεσκόνισμα στο blog της!!! Thanks! (Της γιαγιάς είναι κλασσική αξία, αλλά θέλει και ωραίους συνδυασμούς...το ψάχνω ακόμη!)

      Διαγραφή
  6. φανταστικό ποστ!!!!!!!!!χίλια μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή