Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Ορείχαλκος σε βραχιόλι

Κάτι που είδα αστραπιαία σε μια συναυλία μου έδωσε την παρακάτω ιδέα για ένα πανεύκολο βραχιόλι που θα μου άρεσ παρα πολύ, ειδικά σε μαυρισμένο χέρι (από τον ήλιο εννοώ...). Το δικό μου χέρι, βέβαια, μαύρισε πολύ λίγο φέτος (ας είναι καλά το κολυμβητήριο, γιατί είμαι και αθλητικός τύπος, με ξέρετε..), αλλά τελοσπάντων πρόλαβα να το φορέσω μερικές φορές.

Η όρεξη μου ήρθε αργά το βράδυ, γι' αυτό και οι πρώτες φωτογραφίες είναι λίγο χαλια απο φωτισμό.
Αρχικά με το μυτοτσίμπιδο ξεκίνησα να κάνω μια σπείρα με τον ορείχαλκο.



Μέτρησα στο χέρι περίπου πόσο τη θέλω και την έκοψα. Μετά έκανα άλλες δύο, τη μια λίγο μεγαλύτερη από την προηγούμενη.


Πήρα μια μαύρη κορδέλα, πέρασα τις σπείρες, έκανα 3 στροφές γύρω από το χέρι και το έδεσα με έναν απλό κόμπο!



9 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Νομίζω ότι είναι ευπροσάρμοστο αξεσουάρ, ανάλογα με τα ρούχα που θα το συνδυάσεις. Μπορεί να είναι classy όπως λες, μπορεί να γίνει ροκ, μπορεί να είναι διάφορα.... φαντασία να χεις και στυλ! (εγώ το ψάχνω ακόμη...)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Βιβή! Να θυμόμουν να το φοράω κι όλας...καλά θα ταν!

      Διαγραφή
  3. Μαύρο και χρυσό είναι κλασικός και κομψός συνδυασμός!! Το εντυπωσιακό είναι ότι είδες κάτι αστραπιαία και σου ήρθε αυτή η ωραία ιδέα!! Πολύ μου αρέσει μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, που και που έχω κατι αναλαμπές! Το θέμα είναι τουλάχιστον να το θυμάμαι μέχρι να φτάσω σπίτι... :P

      Διαγραφή
  4. Ειναι απίστευτο έτσι!!!χιλια μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή