Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Home: made! Το ταψί του μπακλαβά

Δεν είναι αυτό που φαντάζεστε, δεν έφτιαξα σπιτικό μπακλαβά....
Το σπίτι μου όμως φτιάχνεται σιγά σιγά και σήμερα έχουμε το πρώτο μέρος: Το χωλ. Δεν έχω. Οπότε ας το ονομάσουμε πιο ευγενικά "Η είσοδος" (που δε μπορεί να μην έχεις...) Όπως καταλάβατε, δεν έχω χώρο, που όταν μπαίνεις στο σπίτι, να μπορείς να κρεμάς την τσάντα σου βρε παιδι μου, το παλτό σου κλπ. Ούτε τα παπούτσια σου δεν εχει χώρο να τα βάλεις, γιατί μπαίνεις αμέσως στο σαλόνι - κουζίνα.


Μου μένει λοιπόν, ένας τοίχος μια σταλιά ανάμεσα στην πόρτα εισόδου και την πόρτα του μπανιου. Το πολύ 40 εκ. Κάπου έπρεπε όμως να βγάζω τα παπούτσια, έστω. Σε μια ανασκαφή λοιπόν, στο σπίτι της γιαγιάς μου, βρήκα ένα παλιό ταψί από μπακλαβά. Κατοχυρώθηκε! Το καθάρισα, έβαλα και στον πάτο τσοχάκια απ αυτά που βάζουν στις καρέκλες για να μη γδάρουν τα πατώματα.
Αγόρασα κι ένα τσουβαλάκι λευκά βότσαλα μέτριου μεγέθους, γέμισα το ταψί και έτοιμη η παπουτσοθήκη!



Τώρα μου μένει να φτιάξω το ραφάκι που θ αφήνω τους λογαριασμούς και θα κρεμάω τα κλειδιά, και έτοιμη η είσοδος!


8 σχόλια:

  1. Δεν λέω και ο μπακλαβάς καλός!!Αλλα η συγκεκριμένη ιδεα τέλειαααααα!1!!!!Μπράβο Ελενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ! Άσε που δεν παίρνεις θερμίδες με αυτή τη χρήση του ταψιού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εισαι σε διαδικασια να φτιαχνεις το σπιτι σου?? Ποσο καταπληκτικο ειναι αυτο?
    Οσο για το "ταψι του μπακλαβα" που παρεπιπτοντως το βρηκα υπεροχο το συνειρμο!!! ειναι υπεροχη ιδεα!!Λοιπον περιμενουμε ολο το process!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ! Ναι, ξεκίνησα να φτιάχνω το σπίτι μου. Πολύ το χαίρομαι...
      Σκεφτόμουν να κάνω ένα ..."grand opening" post, αλλά το βλέπω να αργεί, οπότε ξεκίνησα από τα μικρά και απλά κομμάτια του σπιτιού, θα σας τα δείχνω σιγά σιγά. Να μου λέτε τη γνώμη σας βέβαια, εσεις που τα βλέπετε με τρίτο μάτι!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη ιδέα! Παπουτσοθήκη που στολίζει το σπίτι, νομίζω είναι μοναδική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παραλές βρε Βιβή! Δεν είναι και κοσμημα :P
      Σ ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη ιδέα!! Τα άσπρα βότσαλα όμως καθαρίζουν εύκολα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, το έκανα νωρίς την άνοιξη, αν θυμάμαι καλά. Δεν έχει φάει ακόμη πολλές λάσπες και καθαρίστηκε εύκολα. Αλλιώς, το έβγαλα στο μπαλκόνι και έριξα νερό (ευκαιρία για πλατσούρισμα το καλοκαίρι)

      Διαγραφή