Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Φρούτα πουλάω! Καφάσι n 1

Τώρα που είχα πολύ ελεύθερο χρόνο, επιτέλους (!) έκανα αρκετές χειροτεχνίες που ήθελα εδώ και πολύ καιρό να κάνω. Ετοίμασα κάποια μικροπραγματάκια για το σπίτι και όσα είναι ευπαρουσίαστα θα σας τα δείξω εδώ σιγά σιγά.
Το πρώτο, που το είχα αρχίσει πρίν την άδειά μου, είναι ένα ξύλινο καφάσι - κασελάκι (όπως θέλετε πείτε το) που το ζήτησε η μαμα μου από τον μανάβη (ναι, τη βάζω να κάνει διάφορα...) γιατί το συγκεκριμένο δεν είχε σχέδια απ έξω, ούτε γράμματα.



* Χαίρομαι που έχω μεγάλο μπαλκόνι, γιατί έπεσε πολύ βάψιμο φέτος, το οποίο έγινε όλο έξω...

Πήρα λοιπόν πλαστικό λευκό χρώμα και το πέρασα 1 χέρι, το άφησα περίπου 1 μέρα να στεγνώσει και πέρασα το 2ο χέρι.


Το κακό είναι μ αυτά τα καφάσια, οτι το ξύλο τους είναι μαλακό με πολλούς πόρους και δεν είναι ανθεκτικό, οπότε με τα 2 χέρια μπογιά άρχισε λίγο να παραμορφώνεται, αλλά δε με πειράζει και τόσο, για το μπαλκόνι προορίζεται.

Τα θέματα για τα πατρόν είναι καλοκαιρινά...


Έκανα διάφορες δοκιμές για το χρώμα (ακρυλικά χρώματα), ήθελα ένα γκρι - μπλε. Είχε νυχτώσει βέβαια όταν το αποφάσισα, οπότε στην ουσία είδα τι βγήκε, την επόμενη μέρα το πρωί! Στο περίπου, το πέτυχα.
Όταν στέγνωσε τελείως, το έβαλα επάνω σε μια λευκή μεταλλική βάση (από παλιό καλάθι απλύτων) και το γέμισα με όλα τα διακοσμητικά πραγματάκια: πέτρες, κοχύλια, άμμο, λουλουδάκια και τα φοβερά εργαλεία κηπουρικής!



15 σχόλια:

  1. η ιδέα τέλειο και το καφάσι πανεμορφο!!!σουπερ ελενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω ΤΕΛΕΙΟ ειναι! μου αρεσε παρα παρα πολύ! Μπραβο Ελενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ! ... να δω πότε θα φτιάξω και τραπεζάκι για το μπαλκόνι, γιατί τον καφέ μου κάτω στα πλακακια τον αφήνω...!

      Διαγραφή
  3. Αγνώριστο έγινε!! Άμα έχει όρεξη ο άνθρωπος μεγαλουργεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια! Ετοιμάζω το επόμενο project τωρα...

      Διαγραφή
  4. Αχ και μένα μου αρέσουν πολύ τα καφάσια, πάνε τέλεια σε κήπους και κουζίνες! Δεν περίμενα να είναι τόσο "ευαίσθητα" βέβαια! Ταιριάζει άψογα στην βεράντα όπως το έβαλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δυστυχως αυτα σκευρώνουν. Κάποια άλλα(που χρησιμοποιούν μάλλον περισσότερο στο εξωτερικο) πρέπει να έχουν πιο παχυ ξύλο, οποτε ειναι και πιο ανθεκτικά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο, μπράβο σου. Έχω κι εγώ δύο τέτοια καφάσια από το μανάβη. Εγώ τα έχω βάψει σομόν, γιατί αυτό το χρώμα που περίσσευε. Και όλο έλεγα να του κάνω κανα στένσιλ, αλλά δεν αποφάσιζα τί ακριβώς, και είναι δύο χρόνια που έχουν μείνει έτσι σκέτα. Αλλά δεν έχουν πάθει τίποτα, οπότε και το δικό σου θα κρατήσει, μην ανησυχείς. Με έψησες να πάρω πάλι τα πινέλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, ακόμη κάθεσαι? πινέλα και φωτογραφική μηχανή γρήγορα! Να τα δούμε κι εμείς!

      Διαγραφή
  6. πολυ ωραιο ρε συ!!!!και εχω κατι καφασια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ αρέσουν πολύ τα καφάσια, ειδικά αυτά που βλέπω ότι χρησιμοποιούν στο εξωτερικό, που είναι πιο στιβαρά, "γεμάτα" από κανονικό ξύλο! Ψάχνω κανένα τέτοιο μεγαλούτσικο σχετικά για να το κάνω κομοδίνο!

      Διαγραφή