Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Ω, έλατο. Ω...

Σας είχα πει ότι δεν έχω μπει σε χριστουγεννιάτικη διάθεση και δεν έχω αποφασίσει αν θα στολίσω & τι κλπ...
Πριν μερικές εβδομάδες, λοιπόν, εδώ στα βόρεια μας πήρε ο Βαρδάρης και μας σήκωσε... Τρελός αέρας, χαμός στους δρόμους, μπορούσες να βρείς τα πάντα, από σακούλες, μέχρι γλάστρες...

Σκέφτομαι κι εγώ, τι καλα, ευκαιρία θα ήταν να βρω ένα μεγάλο κομμάτι από κλαδί δέντρου να κάνω καμια κατασκευή, μια κρεμάστρα βρε παιδι μου. Και γυρνώντας σπίτι το απόγευμα, τσουπ! τι να δώ, μπροστά την είσοδο, ένα μεγάλο κλαδί από το έλατο της απέναντι πολυκατοικίας! Ενοείται ότι το μάζεψα, το καθάρισα και το είχα στο μπαλκόνι, μέχρι να πάρει το δρόμο του.  Πέρασαν οι μέρες... και φτάσαν τα Χριστούγεννα κι εγώ ακόμη δε στόλισα, οπότε λέω: Χριστούγεννα + κλαδί έλατου = μήπως να στολίσω? Τρώγοντας έρχεται η όρεξη λενε, και στόλισα. Βέβαια δεν πρόλαβα να το βάψω, αλλά θα το χρησιμοποιήσω μετά τα Χριστούγεννα για κατασκευή.

Χειροποίητα στολιδάκια με ...άρωμα inmycloset :)



6 σχόλια:

  1. Τι ωραία στολιδάκια!! Ειδικά τα ζυμαρένια μου αρέσουν πολύ γιατί μου κάνουν πολύ παραδοσιακά και ρουστίκ!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ωραία είναι, να ναι καλά η Άννα (inmycloset) αλλιώς μπορεί και να μη στόλιζα!

      Διαγραφή
  2. Πόσες καρδούλες να βάλω; <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :D Κατάλαβες νομίζω ότι αν δεν ήσουν εσύ και τα workshop, δε θα στόλιζα

      Διαγραφή