Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Totally & completely Sherlocked...

Τον λατρεύω!
Ας τα πάρουμε, όμως, από την αρχή τα πράγματα...


Πάντα μου άρεσε ο Sherlock Holmes και είχα διαβάσει κάποια βιβλία, είχα δεί ταινίες κλπ. Πριν λίγους μήνες, όμως, κι ενώ διάβαζα μερικά από τα διηγήματα έπεσε στα χέρια μου τυχαία, μια τηλεοπτική σειρά του BBC. O Sherlock Holmes, λέει, που ζεί στο σημερα. Ε, όχι, σκέφτομαι, αυτό δε γίνεται! Γίνεται να δείς τον διάσημο ντετέκτιβ, χωρίς άμαξα, χωρίς την πίπα του και τον χαμηλό φωτισμό του παλιού Λονδίνου;
Είδα το πρώτο επεισόδιο, καλογυρισμένο, γρήγορο, με ωραία πλοκή και πολύ έξυπνες αναφορές στα βιβλία του Arthur Conan Doyle. Aλλά δε μου άρεσε ο πρωταγωνιστής. Με τίποτα! Τελοσπάντων, έκανα την καρδιά μου πέτρα και είδα και το δεύτερο επεισόδιο. Καλά, δεν είναι και τόσο άσχημα τα πράγματα σκέφτομαι... Και βλέπω και το τρίτο... μμμ σαν καλός μου φαίνεται...
Να μην τα πολυλογώ, όχι απλά τα είδα όλα, αλλά έχω εθιστεί! Κι όχι μόνο στη συγκεκριμένη σειρά (που την είδα ήδη 2 φορές) αλλά και με τον ίδιο τον πρωταγωνιστή: Benedict Cumberbatch. Τον λατρεύω! Δεν ξέρω τι έχω πάθει, γιατί δε συνηθίζω να κολλάω με σειρές και ηθοποιούς, αλλά με χτύπησε! Μαλλον ήρθε η ώρα να ζήσω την εφηβεία που δεν έζησα...
Και τι μπορώ να κάνω με τον Benedict / Sherlock; Χειροτεχνία!
Βρήκα ένα προφίλ του στο ίντερνετ, το τύπωσα και έκοψα το περίγραμμά του. Μια μονόχρωμη μπλούζα, μαύρο νήμα κεντήματος και ξεκινάμε.


Με ένα μολύβι σχεδίασα το περίγραμμα πάνω στην μπλούζα και ξεκίνησα με το νήμα να κάνω το περίγραμμα.


Δυστυχώς το ύφασμα επειδή ήταν μακό ξεχείλωνε εύκολα στα σημεία που περνούσα τη βελόνα και σε κάποια σημεία μου ξέφευγε, αλλά έκανα ότι μπορούσα...


Νομίζω απέκτησα αγαπημένη μπλούζα!


18 σχόλια:

  1. Τέλεια! Μάλλον πρέπει να τη δω κι εγώ αυτή τη σειρά!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Very original work!!! I like it!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο το μπλουζάκι αλλά και η σειρά είναι super από τις αγαπημένες μου. Μπράβο σου κορίτσι, την τελευταία season την είδες ? Εγώ την κατέβασα από το Internet!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται καλέ ότι την είδα (δις)! Όταν τελείωσα την δεύτερη season, αρχές Δεκέμβρη, είχα πάθει ντελίριο που έπρεπε να περιμένω ένα μήνα για την τρίτη!!!! Τώρα να δω, πως θα αντέξω μέχρι τα Χριστουγεννα που θα βγεί η τέταρτη.... αχχχχ

      Διαγραφή
  4. Παρα πολύ ωραι η μπλουζα σου.
    Αχ και εγω ετσι την πάτησα με τον Βενεδίκτο,
    στην αρχη ειπα, μα τι ειναι αυτος? Και τωρα τρεχω να νοικιασω την 3η σεζόν!
    Παντως μερικες φορες με τους ανθρώπους (και με τα πράματα) μπορει να ισχύει
    η δύναμη της συνήθειας. Εκει κατεληξα μετα απο σοβαρό προβληματισμό χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, με καταλαβαίνεις λοιπόν! Μεγάλη ζημιά, που λες, με τον Βενέδικτο! Απο 'κεί που δεν το περιμένεις σου 'ρχεται...
      Πάω κι εγώ τις προάλλες να νοικιάσω DVD και τι βλέπω... στην κατηγοριοποίηση με βάση τα ονόματα, δεν έχουν τον Benedict! Αν είναι ποτε δυνατόν! Είστε σοβαροί? κι εγώ πως θα δω τώρα ότι ταινίες έχει και δεν έχει κάνει! χαχα
      Τωρα κοιτάζω τους ανθρώπους στο δρόμο, και μου φαινονται όλοι τόσο συνηθισμένοι... ordinary people...

      Διαγραφή
    2. Μπες εδώ
      http://www.imdb.com/name/nm1212722/?ref_=nv_sr_1
      για να δεις απο την ημερα γεννησης του μεχρι όλες τις ταινιες που εχει και προκειται να πάρει μέρος.
      Το αστειο ειναι, οτι στην αρχη δεν θυμομουν σωστά το ονομά του και τον είχα πει Cucumberbatch xa xa!

      Διαγραφή
    3. Ναι μπήκα τον έχω ξεψαχνίσει! Cucumber... ε?χαχα!

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραία η μπλούζα! Λοιπόν, εγώ αυτό τοπαθαίνω σχεδόν σε κάθε πρώτο επεισόδιο που βλέπω. Δε μ'αρέσει ο πρωταγωνιστής. Ή κάτι δε μ'αρέσει τέλος πάντων. Και μέρα βλέπω και κανα δυο ακόμα επεισόδια και κολλάω :) Αλλά μπλούζα ποτέ δε σκέφτηκα να κάνω. Σε παραδέχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε? Εγώ βρε παιδί μου, πρώτη φορά το 'παθα αυτό. Και το ότι τον αντιπάθησα στην αρχή, και ότι κόλλησα και ότι ... έκανα την μπλούζα! Χαχα! Φιλια πολλά κορίτσι!

      Διαγραφή
  6. Φοβερή η μπλούζα!! Η περιγραφή σου τα λέει όλα!! Completely Sherlocked!! Κόλλησα και εγώ άσχημα με τη σειρά!! Τα έχω δει όλα και περιμένω με ανυπομονησία τα επόμενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ!!! χαχαχα Εγώ μόλις πρόσφατα ανακάλυψα αυτή τη σειρά, αλλά όπως λες, είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΘΙΣΤΙΚΗ! Και ο πρωταγωνιστής, μπορεί να γίνεται εκνευριστικά αντιπαθής, αλλά και γοητευτικός ταυτόχρονα. ΘΕΟΣ! Τα ξέρει ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΑ!!! χαχαχα Αλλά να φτάσεις να τον κεντήσεις ακι στη μπλούζα σου; Οκ, respect! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! ΘΕΟΣ!
      Μία, που ο Conan Doyle δημιούργησε τον Sherlock και μία, που "αναστήθηκε" ξανά μ' αυτή τη σειρά. Η απόλυτη πόρωση! Είναι να μην εθιστώ, παιδί μου...
      και τώρα προσπαθώ να δω όλες τις ταινίες & σειρές που έχει κάνει ο Benedict. Άστα να πανε!

      Διαγραφή
  8. Μια χαρά το πέτυχες το μπλουζάκι!!! Πολύ ωραία ιδέα !!!!
    Μπράβο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή