Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Electric cat!

 
Έφτιαξα τη γάτα μου, την πήγα και στην έκθεση της χαρακτικής, την γύρισα σπίτι και τώρα τι?
Τοίχους πολλούς δεν έχω στο σπίτι, οπότε το αρχικό πλάνο ήταν να την τακτοποιήσω ανάμεσα σε άλλα σχέδια και χαρτιά... Κάποια στιγμή, όμως, έπεσε το μάτι μου πάνω στον πίνακα της ΔΕΗ που από καιρό ήθελα κάτι να τον κάνω. Σαν να μου φαίνεται ότι το μέγεθος του χαρακτικού μου ταιριάζει με το μέγεθος του πίνακα... λες;
Ε, ναι λοιπόν! το δοκίμασα και είναι ότι πρέπει, ούτε μετρημένο να το είχα!


Έβγαλα το πορτάκι με το τζάμι, έτριψα με γυαλόχαρτο το μεταλλικό πλαίσιο, πέρασα αστάρι και το έβαψα με γκρι σκούρο ακρυλικό χρώμα. Το ίδιο έκανα και για το μικρό πομολάκι.

Έβαλα ξανά το τζάμι από πίσω και το στερέωσα με τα γατζάκια του. Τη γάτα την είχα επάνω σε χαρτόνι από τότε που την ετοίμασα για την έκθεση, την στερέωσα με λίγη χαρτοταινία πάνω στο τζάμι και βρήκε τη θέση της!


19 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραίος τρόπος να κρύψεις τον πίνακα! Μπράβο κοπελιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :D Δύο σε ένα! Κρέμασα και το έργο μου, έκρυψα και τον πίνακα

      Διαγραφή
  2. Ε ναι το After... νιάου!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχα μα πραγματικά ήταν λες και φτιάχτηκε για κείνη τη θέση! Τέλειο :)
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η γωνία της γάτας! Επάνω έχω αυτό και πιο κάτω έχω ένα αυτοκόλλητο γάτας γύρω από την πρίζα. Σε λίγο θα βάλω και μπολάκι για το φαί τους!

      Διαγραφή
  4. Ταίριαξε γάντι!! Ο πίνακας έγινε έργο τέχνης!! Πολλά μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πόσο όμορφη ιδέα..
    θα προσπαθήσω να κάνω κάτι παρόμοιο και στον δικό μας πίνακα!!!

    καλώς σε βρήκα. εύχομαι να τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες! Ωραία, χαίρομαι, να το δοκιμάσεις όπωσδήποτε.

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτική η δημιουργίας σου!!Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή