Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Fluffy warm necklace, the green one.

Θυμάστε αυτό το ζεστό, χειμωνιάτικο κολιέ που είχα φτιάξει από μαλλί;
Αποφάσισα να φτιάξω ακόμη ένα με την ίδια τεχνική, αλλά διαφορετικό σχέδιο. Με άλλο χρώμα μαλλί που ταιριάζει σχεδόν με όλα τα χειμωνιάτικα ρούχα μου, έπλεξα στα δάχτυλα μια αλυσίδα, ώστε να βγαίνουν 3-4 σειρές για ένα κοντό κολιέ.
Όλα καλά ως εδώ αλλά προκύπτει το πρόβλημα της συναρμολόγησης, πώς να το δέσω, τι κούμπωμα να χρησιμοποιήσω, τι υλικά...
Έφτιαξα 2 κρικάκια από χοντρό σύρμα ορείχαλκου για να πιάσω τις δυο άκρες, αλλά ως εκεί. Έμεινε έτσι για αρκετό καιρό.


Μέχρι που πήγα στη xeirotexnika και βρήκα στο ίδιο χρώμα ένα κορδόνι από felt οπότε βρέθηκε η λύση για το δεύτερο μισό!
Με κάτι ανασκαφές μέσα στο κουτί με τα κουμπιά, ανακάλυψα και αυτά τα μεγάλα ξύλινα για μοντγκόμερι που ήταν ότι πρέπει για κούμπωμα.
Μία τεχνική, λοιπόν, τρία διαφορετικά στυλ κολιέ!




13 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και το χρώμα και το σχέδιο! Υπάρχει κάποιο λινκ για το πλέξιμο με δάχτυλα?AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Αριάδνη, το είχα σε παλιότερη ανάρτηση, για δες: https://www.youtube.com/watch?v=t3LKAlDz9ig και δοκίμασε!

      Διαγραφή
  2. Πλεκτή αλυσίδα!!! πολύ μου αρέσει!!!
    Το χρώμα αν μου το περιέγραφε κάποιος είμαι σίγουρη ότι θα έλεγα απαπαπα...αλλά τώρα που το βλέπω μπροστά μου δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερο χρώμα!!!
    Εύγε Ελεάννα και καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια ε? Εμένα με βόλεψε το χρώμα αυτό (μου αρέσει έτσι κι αλλιώς) γιατί πάει με μαύρο, μπλε σκούρο και γκρι που είναι τα περισσότερα χειμωνιάτικα ρούχα μου. Καλή σου μέρα ;)

      Διαγραφή
  3. Hi Eleanna, how are you? I hope you fine...
    Beautiful necklace!!!
    Have a nice day!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hi Marcela! Thank you, everything is fine, I hope for you too!
      *I read your blog, even though I don' t comment ;)
      Have a wonderful Friday - weekend!

      Διαγραφή
  4. Yperoxo! Kataplhktikh idea!!!

    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο χρώμα!

    ΥΓ.
    Διακοσμεί και ζεσταίνει τον λαιμό... δυο σε ένα :)

    Να έχεις ενα υπέροχο Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nice! Αξεσουάρ και χουχούλιασμα!! Μπράβο Ελεάννα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε και κρυώνω όλη μέρα... σε λίγο θα πλέξω κουκούλι και θα κάθομαι μέσα!

      Διαγραφή