Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Liberty notebook

Σας είχα δείξει στην ανάρτηση με τις κρεμάστρες, τι ωραία βαμβακερά υφάσματα με λουλουδάκια βρήκα στο κέντρο της Αθήνας. Αυτά είναι, λέει, Liberty ή τύπου Liberty και πήραν το όνομά τους από αυτήν την εταιρία. Τα πήρα, λοιπόν, για διάφορες χειροτεχνίες και τώρα σκέφτηκα να φτιάξω ένα σημειωματάριο για δωράκι. Διάλεξα ένα απο αυτά, μια κορδέλα που να ταιριάζει για σελιδοδείκτη και ένα χαρτόνι σε αντίστοιχη απόχρωση για τα εσώφυλλα.


Το σώμα του βιβλίου το είχα έτοιμο από κάποιες εργασίες που κάναμε στη σχολή, οπότε μέτρησα τα χαρτόνια για τα καπάκια και τη ράχη. Τα κόλλησα με χαρτί craft και κόλλησα το ύφασμα. Στο σώμα του σημειωματαρίου κόλλησα την κορδέλα του σελιδοδείκτη και τα εσώφυλλα. Τελική εργασία η ένθεση του σώματος στα καπάκια και το σημειωματάριο αφού στέγνωσε καλά, μπήκε στη βαλίτσα για ταξιδάκι!



Όπως ίσως καταλάβατε, οι φωτογραφίες από την διαδικασία δεν βγήκαν καθόλου καλές. Ανυπομονώ να αλλάξει η ώρα και να νυχτώνει πιο αργά για να δούμε φως!

18 σχόλια:

  1. Μα τι όμορφο! Μου αρέσουν πολύ τα υφάσματα Liberty.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι υπέροχα βρε Αριάδνη μου... Προσπαθώ να αποκτήσω μερικά κομμάτια για τόσες και τόσες χειροτεχνίες που θέλω να φτιάξω

      Διαγραφή
  2. Τέλειο !!!!!!!!!!!
    Πολύ ωραία επιλογή υφάσματος και άψογη δουλειά !!!!
    Μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ράνια μου. Αυτά τα υφάσματα τα λάτρεψα ♥♥♥

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο ύφασμα και τόσο χαρούμενο!!! Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα υφάσματα Βασιλική με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπη! Εκτός του ότι έχουν πολύ ωραία σχέδια, είναι πολύ εύκολα να τα δουλέψεις

      Διαγραφή
  4. Μια γλύκα είναι Ελεάννα! Νομίζω εμπνέει για πολύ για συνταγές (δεν ξέρω γιατί)!!
    Τυχερή η παραλήπτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνταγές Κατερίνα ε? Δεν είχε πάει εκεί το μυαλό μου! Θα το προτείνω στην παραλήπτρια ;)

      Διαγραφή
  5. Αχ το βιβλιαράκι μου μωρέ το υπέροχο!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τόσο ήθελα και θα τα κρατούσα για μένα.... Τώρα πρέπει να φτιάξω κι αλλο, να έχω κι εγω ίδιο ;)

      Διαγραφή