Τρίτη 28 Απριλίου 2015

1st Bookbinding Workshop!


Φέτος από την αρχή της "σχολικής χρονιάς" καταπιάστηκα με διάφορα πράγματα, έμαθα πολλά, πειραματίστηκα πάρα πολύ και μου άνοιξε η όρεξη για ακόμη περισσότερα!
Μέσα σε αυτό το κλίμα, λοιπόν, αποφάσισα να κάνω κι εγώ κάτι. Να οργανώσω ένα μίνι εργαστήριο βιβλιοδεσίας.

Ξεσκόνισα λίγο τις σημειώσεις της σχολής, είδα αρκετά βιντεάκια, μάζεψα δείγματα για τα υλικά και ξεκίνησα το πρώτο πειραματικό τμήμα με τις "συμμαθήτριές" από τη χαρακτική.
Πέντε μαθήματα χρειάστηκαν με πολλή δουλειά, για να ολοκληρώσει ο καθένας ένα βιβλίο, αλλά νομίζω άξιζε τον κόπο!



Διάλεξαν υπέροχα υφάσματα και το κάθε βιβλίο έχει το δικό του στυλ.




Όλοι φύγαμε από το εργαστήριο, έχοντας μάθει κάτι. Οι συμμετέχοντες πήραν μια μικρή γεύση βιβλιοδεσίας κι εγώ οργανώθηκα καλύτερα για το επόμενο τμήμα που θα ξεκινήσει σύντομα!

10 σχόλια:

  1. Κι εμείς θέλουμε, οι άλλες "συμμαθήτριες'!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια ε? Πολύ ευχαρίστως Αριάδνη, μόνο που θα χρειαστώ τη βοήθεια της συναδέλφου-δασκάλας αν μαζευτούμε πολλές

      Διαγραφή
  2. Τι τέλεια! Θα ήθελα πολύ να ήμουν και εγώ εκεί!! Είμαι σίγουρη πως θα είσαι η καλύτερη καθηγήτρια! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ρε συ, μακάρι να ήσουν εδώ... Θα αναλαμβάναμε δράση μαζί! Όσο για το πόσο καλή ήμουν... πρέπει να ρωτήσεις τις "μαθήτριές" μου!

      Διαγραφή
    2. Η καλυτερη !!!!!! Μια μαθητρια......Μόρφω

      Διαγραφή
    3. Οχι απλά "μια μαθήτρια", αλλά η πιο επιμελής, που τελείωσε 2 βιβλία! Πρεπει να σου βάλω τώρα και ασκήσεις για το σπιτι

      Διαγραφή
  3. Αχχ τι κρίμα! Να έρθεις και στην Αθήνα να κάνεις και σε εμάς! Τα θερμά μου συγχαρητήρια! πανέμορφη πρωτοβουλία! Άντε με το καλό και το επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορω να κανονίσω μια περιοδεία ανά την Ελλάδα! Για το καλοκαίρι, θα προτιμηθούν νησιά. Να σαι καλά Κατερίνα μου, μακάρι να μπορούσα να το κάνω. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον να τα καταφέρω

      Διαγραφή
  4. Πού είσαι είπαμε, Ελεάννα;
    Μπράβο και πάλι.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ. Τα μαθήματα γίνονται στην δημοτική βιβλιοθήκη Άνω Πόλης - Θεσσαλονίκη

      Διαγραφή